Ännu mer kontrast

 

Här kommer ännu ett exempel på ett kontrastfoto. Själv tycker

jag väldigt mycket om detta foto =)

 

Om ni undrar hur det gick på den där kontrasttävlingen som jag

pratade om så måste jag tyvärr göra er besvikna. Det tar så

fruktansvärt besvärligt att bli medlem på det där forumet att jag

missade tidsramen för att anmäla sig till tävlingen. Den där text-

och sifferremsan som man skulle tyda var så oklar att man inte

kunde urskilja tecknena. Jag försökte hur många gånger som helst

innan jag gav upp. Nu har jag dock äntligen prickat rätt och blivit

medlem så att jag kan ställa upp i tävlingar.

 

Denna veckans tävling har "skuggor" som tema, så det ska bli mycket

spännande att se vad jag kan komma upp med =)

Ännu ett spännande tema=)

 

- Joanna -

Natur | |
Upp