God morgon, Söndag

 

Jag är en sån som inte kan somna om när jag väl har vaknat en gång och dessutom vaknar jag väldigt lätt när det är ljust....Det är en väldigt olycklig kombination vår-och sommartid, måste jag ju faktiskt säga...

 

Idag vaknade jag tjugo över sju på morgonen. Det värkte i hela kroppen och det enda jag ville göra var att somna om, men hur mycket jag än blundade och försökte drömma mig bort så ville min kropp bara inte.. Fattar inte hur ens kropp kan vara så trött, men ändå inte vilja sova...Det är precis som om kommunikationen inte är den bästa ens i detta mikrouniversum. Iallafall så låg jag kvar och läste några sidor bara för att slå ihjäl lite tid och rätt som det var kände jag att sömnen kom. Snabbt som ögat mös jag ner mig under täcket igen och försvann in i drömmarnas värld i några timmar till. Detta har typ aldrig hänt förr och jag tror att det är därför som jag är så nöjd och glad nu=)

 

God morgon, Söndag=)

Natur | |
Upp