Ännu en milstolpe



On my way out in the wild wild world.....

Då var det gjort. Nu har den stora dagen anlänt och dragit förbi med stormsteg. Examensarbetet är nu officiellt redovisat på företaget.

Det gick bra. Alla utom jag själv var nöjda. Eller ja, jag var väl också nöjd...bara det att det alltid känns som om man kunde gjort det bättre om man bara hade gjort si eller så....men så är det väl alltid. Det är iallafall kul att ha fått det redovisat. Nu är ännu en milstolpe i livet nådd=)

Nu är det bara att hoppa på vårt lilla projekt som invigs på måndag:):)

Bilden ovan är också tagen igår medan jag körde hem. Hinner man inte ta foto så får man väl göra sig tid till det, eller hur;)

När jag tog dessa foton hade jag följande utrustning och inställningar:

Canon EOS 450D + EF-S 15-55mm f/3,5-5,6 IS

ISO 100 ; f/4,5 ; 1/ 125 s
Bländarförval (Av)
Foto, Natur | |
Upp