Solnedgång

Landskapsfotografering är något jag verkligen skulle vilja bli bättre på. Och som jag tidigare sagt ; Övning ger färdighet :) Här kommer en solnedgångsbild från Cypern.
 
 
Natur, Travel | Canon EOS 1D Mark III, Cape Greko, Cavo Greko, Cypern, Cyprus, Landscape, Landskap, Protaras, Tamron 28 - 75 mm f/2.8 | |
#1 - - Emma:

Åh, vad fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Joanna Oros

#2 - - Simon G:

Jättefin bild! Ja det gäller att öva mycket för att bli ännu bättre eller hur. :)

Svar: Tack så mycket! Precis! Man kan alltid öva för att bli ännu bättre :)
Joanna Oros

#3 - - Hanna Nathell:

Helt klart värd alla myggbett, eller hur? ;) Så jäkla fina färger!

Svar: Ja, helt klart värt det....i alla fall nu i efterhand ;)
Joanna Oros

#4 - - Julia:

Fin bild!
Tycker landskap är jätteroligt jag med och somsagt övning ger färdighet. Jag tänkte själv beställa hem lite nd-filter så jag kan fota med långaslutartider :3

Svar: Tack ska du ha!Jag har ND-filter, men är tyvärr dålig på att använda det...
Joanna Oros

Upp