Min syster och jag

Jag har inte varit aktiv här på bloggen på ett tag nu. Anledningen till detta har varit, inte helt förvånande, att jag har haft väldigt mycket att stå i. Det har varit väldigt mycket på jobbet och så här verkar det fortsätta fram till jul. Samtidigt har jag ju alla mina andra projekt på gång. Alla som känner mig privat vet att jag har väldigt svårt för att bara sitta ner och ta det lugnt. Jag måste ha någonting för händerna hela tiden och helst ska det vara mer än en sak åt gången, för då känner man sig ju riktigt produktiv =). Har man en gång blivit arbetsnarkoman, så är det svårt att slita sig ifrån den livsstilen.
 
Hur som helst så var det inte det vi skulle prata om....Häromdagen fick jag tillfälle att fotografera min syster och hennes vän i en studio. Perfekt för att öva lite på ljussättning och slutartider :) Jag hoppas på att kunna lägga upp lite foton från tillfället under veckan. Jag har särskilt ett foto, som jag tycker mycket om.
 
Under tiden bjuder jag på ett foto på min syster och mig. Vi har sagt att vi ska försöka ta studiofoton på oss tillsammans minst en gång per år och sedan samla ihop alla i ett album till när vi blir äldre. Ja, jag vet, EN GÅNG PER ÅR?!?!??? Menmen så är det när man är fotograf - då fastnar man inte lika lätt på bild.. hehe
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Jag älskar denna bilden! Den är så fin och du är så otroligt duktig!!

Svar: Detta är min favorit också! Tack ska du ha =)
Joanna Oros

#2 - - Alex:

OMG this is so cute!! Ce frumoase sunteti!!
hur vacker du är! - sper ca am zis bine

Svar: Thank you, Alex!
Yes, you got it almost right :) I'm impressed!
Joanna Oros

Upp